Branding pre aplikáciu digitálnej efektivity

Klient nás oslovil s požiadavkou vytvoriť unikátnu a divergentnú značku pre jeho novú webovú aplikáciu. V zadaní uviedol: „Pracujem na vývoji aplikácie, ktorá uľahčí prácu tisícom pracovníkov v revíznom odvetví. Aplikácia je inovatívna a skracuje čas procesu až päťnásobne. Konkurenciu aktuálne nemám, avšak porovnávajú ma s SaaS-ovými riešeniami pre firmy. Potrebujem sa odlíšiť“.

 

Pre klienta sme navrhli nové meno, vizuálnu identitu a tiež aj komunikáciu značky. Na prvý pohľad sa môže zdať, že vizuálna identita nesedí so zameraním firmy. To je zámer, vďaka ktorému sme dosiahli totálnu odlúšiteľnost voči softwarom pre firmy. Klient tak pri prezentácií bude ľahšie zapamätateĺný a odlíšiteľný. Pozrite si naše vizualizácie tejto značky.

Pokial sa trápite s nizkymi číslami na webovej stránke, v prevádzke alebo v PPC kampaniach, tak máte pravdepodobne nekreatívnu komunikáciu a malý zásah. Budujeme značky, ktoré zákazníci vidia.